12 Ağustos 2008 Salı

Sagopa Kajmer: Kötü İnsanları Tanıma Senesi

Son günlerde durmadan, sıkılmadan Sagopa Kajmer’in yeni albümü olan Kötü İnsanları Tanıma Senesi‘ni dinliyorum. Intro’dan başlayıp kötü insanları tanıma senesi’ne kadar tüm şarkıları sırayla dinliyorum, hiçbir şarkıda diğer şarkıya geçme isteği duymuyorum, yani şarkıların hepsi güzel ! Albümü mutlaka satın alın, iyi müziğe destek verin… Albümde 17 adet şarkı var, yıldızlı olanlar benim en sevdiklerim;

  1. Intro
  2. Ben Hüsrana Komşuyum *
  3. Bir Kulaç Daha Atsam Karadayım *
  4. Düşersem Yanarım
  5. Iki Tanık
  6. Gölge Haramileri *
  7. Bir Çıkar Yolum Yok
  8. Sahibinin Sesi
  9. Beyaban
  10. Sonumuz Yakın Mesafe
  11. Gördüklerime Inanmam Gerek
  12. Vesselam
  13. Tek Başınalığın Yolcusu
  14. Yakın ve Uzak
  15. Düşenin Dostu Olmaz
  16. Dessas *
  17. Kötü Insanları Tanıma Senesi

Ben albümün limited edition olanını hepsiburada‘dan aldım. Albüm yaklaşık 5 gün içinde geldi. Gelen albümdeki şarkıların adları “Bir Pesimistin Gözyaşları” albümüdeki şarkıların adlarıyla aynıydı, fakat çalan şarkılar farklıydı. Hepsinin ismini tek tek düzeltmek zorunda kaldım. Sanırım bir baskıda böyle bir problem var. Umarım sizin alacağınız albümlerde böyle bir problem olmaz.. İyi dinlemeler

Hiç yorum yok: